Mūsų mokyklos 3-4 klasių mokiniai sudalyvavo įspūdingame tarptautiniame  e-Twinning programos projekte „Pippi Lonstocking on tour“ („Pepė Ilgakojinė kelionėje“). Pagrindiniai projekto sumanytojai – švedai. Jų rašytoja Astrida Lindgren, norėdama praskaidrinti sergančios dukros dienas, prieš 70 metų parašė istoriją apie pašėlusią mergaitę – Pepę Ilgakojinę. Tad švęsdami dešimtmečius skaičiuojantį šios istorijos jubiliejų vienos Švedijos mokyklos mokytojai sugalvojo tai paminėti neįprastu būdu – jie pakvietė mokytojus ir vaikus iš kitų Europos šalių priimti į svečius simbolišką Pepę (mažą skudurinę lėlytę) ir jos draugus (arkliuką ir beždžionėlę) bei patirti su jais kuo daugiau nuotykių bei įspūdžių. Iš karto atsiliepėme į tokį kvietimą ir ėmėme laukti paštu atkeliaujančių svečių iš Švedijos. Pepė Ilgakojinė su savo draugais apkeliavo 20 Europos šalių.

Mes, sulaukę didžiulio siuntinio, kuris vis pasipildydavo gimtadienio dovanomis Pepei iš kiekvienos šalies, suorganizavome daugybę veiklų. Apsilankėme Vilkaviškio viešojoje bibliotekoje, kur Vaikų literatūros skyriaus vedėja Alvina Radžvilienė papasakojo įdomių dalykų apie rašytoją Astridą Lindgren bei jos parašytas knygas. Taip pat sudalyvavome viktorinoje bei apžiūrėjome surengtą Astridos Lindgren knygelių parodą. Tada visi parašėme po palinkėjimą Pepei, kuriuos sudėjome į bibliotekos darbuotojų padovanotą nuostabią dovanų dėžutę. Anglų kalbos būrelio metu peržiūrėjome keletą angliškų filmukų apie Pepės nuotykius. Mokiniai turėjo nuspėti nuotykių pabaigas bei atsakyti į užduotus klausimus. Taip pat „prigaminome“ Pepei gausų kojinių rinkinį, kad nesušaltų bekeliaudama. Vaikai nupiešė ir daugybę Pepės portretų. Visas savo rankomis pagamintas dovanas išsiuntėme į Švediją. Jau žinome, kad siuntinys sėkmingai pasiekė Švedijos Beckombergaskolan mokyklą Stokholme ir e-Twinning internetinėje erdvėje galime pasidžiaugti, kad ir mūsų lauktuvės iš Lietuvos jau šeimininkų rankose.

https://twinspace.etwinning.net/9541/home

Anglų kalbos mokytoja Kristina Sinkevičienė

 


Apie projekto veiklą plačiau skaitykite čia 

e-Twin