Tevyne rajono 2015
Tevyne rajono 2015 

Vilkaviškio pradinėje mokykloje Kovo 11 – ajai paminėti vyko rajoninis meninio skaitymo konkursas „Tėvynei iš vaiko širdelės“. Šiemet sulaukta 25 skaitovų iš 13 mokyklų. Konkurso dalyvius, mokytojus ir svečius pasveikino mokyklos dainininkai, muzikantai, šokėjai. Sveikinimo žodį taip pat tarė mokyklos direktorė Asta Strazdienė bei vertinimo komisijos pirmininkė Vilkaviškio rajono savivaldybės Švietimo, kultūros ir sporto skyriaus vyriausioji specialistė Ingrida Meseckienė. 

 

Raiškiu žodžiu konkurso dalyvius pasveikino buvusi Vilkaviškio pradinės mokyklos mokinė Gerda Papartytė, o renginį vedė buvę šios mokyklos mokiniai Vita Laskevičiūtė ir Gustas Vaškelis.  Pradinukai varžėsi atskirose amžiaus grupėse. Tarp 1–2 klasių laureatais tapo tik pirmų klasių mokiniai. Geriausiai tarp skaitovų pasirodė Vilkaviškio „Ąžuolo“ progimnazijos narys Steponas Šabunka (mokyt. Neringa Radzevičienė), Rusnė Mauručaitė (mokyt. Daiva Kiulkienė) iš Pilviškių „Santakos“ gimnazijos bei Gižų Kazimiero Baršausko pagrindinės mokyklos atstovė Adrija Padolskytė (mokyt. Giedrė Paškevičiūtė). 3–4 klasių mokinių amžiaus grupėje laureatais tapo Vilkaviškio pradinės mokyklos trečiokas Rapolas Aušrota (mokyt. Ramunė Jakimavičienė), Gražiškių gimnazijos ketvirtokė Romantė Šiupšinskaitė (mokyt. Ona Kvasnauskienė) bei Alvito pagrindinės mokyklos ketvirtos klasės mokinė Smiltė Suchoževskaitė (mokyt. Ingrida Sabeckienė). Laureatai apdovanoti Švietimo, kultūros ir sporto skyriaus vedėjos padėkos raštais bei Vilkaviškio pradinės mokyklos įsteigtomis dovanomis, o visiems dalyviams įteikti padėkos raštai už dalyvavimą konkurse. Renginio pabaigoje bendradarbiavome su Salomėjos Nėries pagrindinės mokyklos lietuvių kalbos mokytojomis Gitana Melnykaite ir Eglė Domantiene, kurios pasidalijo gerąja patirtimi, rajono pradinių klasių mokytojoms pateikė rekomendacijas dėl mokinių ruošimo meninio skaitymo konkursui. Tikime, kad šis renginys ir kitais metais sukvies tokį pat gausų būrį pradinių klasių skaitovų.

Related Images: